בלוג

שמלות שאת חייבת שיהיו אצלך בארון!

אין שום סיבה שתעמדי מול הארון, ותרגישי שאין לך מה ללבוש. אם את רוצה להיראות נהדר ולהרגיש נהדר, בכל מצב, קבלי את הרשימה של השמלות שאת חייבת שיהיו לך בארון.

שמלת ערב קלאסית

שמלת הערב הקלאסית היא שמלה רשמית הנלבשת לאירועים בערב או אירועים חצי רשמיים. היא נחשבת לסוג לבוש הרשמי ביותר של נשים בכל העולם. נשים אופנתיות עשויות ללבוש שמלה מסוג קלאסי לאירועים מכל הסוגים, כגון חתונות או אירועים עסקיים. שמלות ערב לאירועים מהסוג הקלאסי הן בעלות מאפיינים אופייניים. למשל לשמלה קלאסית לערב יש בדרך כלל מעין גזרת מחוך צמוד או קו צוואר נמוך. היא יכולה להיות ללא שרוולים. חצאית השמלה עשויה להיות באורך הרצפה או קצרה יותר, בהתאם להעדפת הלובשת.

שמלה סקסית או חושנית

דוגמא של שמלה סקסית שיכולה להתאים לך, זוהי שמלה שחורה ללא שרוולים עם צווארון בצורת V, ועם רוכסן בגב. אך כמובן שיש שמלות סקסיות בדגמים אחרים לגמרי. למעשה, שמלה שתרגישי בנוח ללכת איתה ביחד עם נעלי עקב לנשים יכולה להיחשב לחושנית או סקסית. בכל ארון צריכה להיות לפחות שמלה אחת כזאת. זו דרך אלגנטית למדי להתלבש כדי להיות אטרקטיבית ומפתה, בסגנון שנוח לך ובטעם שלך.

שמלת כותנה נעימה במיוחד

עוד סוג של שמלה שאת חייבת בארון, היא כזאת שהכי נעים ללבוש אפילו במזג אוויר חם. שמלות כותנה הן בחירה פופולרית עבור נשים בתקופת הקיץ. הן פריט לבוש שתוכלי למצוא כמוהו בכל מיני סגנונות אצל אייס קיוב בגדים. אלה בדים קלים ונושמים וניתן ללבוש אותם עם מגוון תלבושות שונות בטעמך האישי. שמלות כותנה קיימות כבר מאות שנים, אך לאחרונה הפכו לפופולריות יותר על ידי מעצבים נבחרים בעולם. שימי לב כי שמלות כותנה הן פריט לבוש מהותי לקיץ הישראלי. ניתן ללבוש אותן עם סנדלים, נעלי ספורט או אפילו עקבים. שמלות אלה הן גם מאוד תכליתיות שכן ניתן לבחור אותן במידות אורך שונות.

שמלת סריג או שמלה ארוגה לעונת מעבר או לחורף

דוגמא נוספת לשמלה איכותית שכדאי להחזיק בכל ארון – שמלת הסריג. זה סוג של שמלה בעלת דוגמה סרוגה נאה. בגד זה עשוי בדרך כלל מצמר, אך יכול להיות גם מחומרים אחרים כמו כותנה ופוליאסטר. זהו סגנון פופולרי אפילו בקרב סלבריטאים בארץ ובעולם, כמו קים קרדשיאן וטיילור סוויפט. לעיתים שמלת סריג תהיה סוג של שמלה שסרוגה מפיסת בד אחת, אך אפשר למצוא מגוון עצום של דגמים שיתאימו לכל אחת, בכל גיל, לעונות מעבר או לחורף וכמובן גם לצורך טיולים בחו”ל. היתרון הוא שזה בגד שעשוי מבד סרוג או ארוג ונמתח ורך למגע. הבד יכול להיות עשוי מצמר, כותנה, משי, אקריליק ועוד. ניתן לראות בשמלת סריג חלופה לז’קט או לחולצה.

שמלה בצבעים קלאסיים

דרך נוספת לבחור שמלות שאת חייבת שיהיו אצלך בארון, היא להתייחס לדוגמאות ולצבעים, ולא רק לסוג הבד. בכל ארון חשוב שיהיו שמלות בצבעים קלאסיים שמתאימים תמיד. אצל אייס קיוב שמלות תוכלי למצוא אין ספור דגמים קלאסיים, חלקם בעלי טוויסט ייחודי, מרהיב או משודרג. על כל פנים, הצבעים או העיצובים שנחשבים לקלאסיים כוללים למשל שמלות בצבעי שחור או גוונים כהים אחרים. מצד שני, גם שמלות לבנות או בהירות נחשבות למאוד פופולריות ומתאימות לשלל הזדמנויות. ובנוסף, השמלות הפרחוניות אהובות בקרב נשים בשלל גילאים, ליום יום וגם לאירועים מיוחדים. ניתן למצוא גם שמלות עם הדפסים מודרניים, מאוד אהובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *