שאלות ותשובות

בחרי לך את הפריט אותו את רוצה לרכוש, לחצי על צבע, בחרי לך מידה והקליקי על כפתור “הוספה לסל”
לאחר מכן תפתח לך חלונית ובה עליך ללחוץ על כפתור “תשלום”,
כעת את נמצאת בעמוד  התשלום, אם יש ברשותך קופון הנחה תוכלי להזין אותו כעת.
המשיכי למלא את פרטיך האישיים, בחרי לך את שיטת השילוח שתרצי ואת אופן התשלום.
סמני ב- V שאת מאשרת את תנאי השימוש והקליקי על “שליחת הזמנה”
הגעת למסך האחרון, הזיני את פרטי התשלום והזמנתך תשלח בקרוב.

ברשותך 2 אפשרויות להזנת קוד ההנחה.
האחד הוא בחלונית שנפתחת לאחר הוספת פריט לסל

או בעמוד התשלום, אליו את מגיעה לאחר לחיצת הכפתור “לתשלום” 

 

שימי לב שלא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה. 

לאחר שרכשת את הפריטים, הזמנתך מועברת לליקוט. כאשר הזמנתך תהיה מוכנה לשילוח, נחייב אותך על סכום ההזמנה ותשלח אליך חשבונית במייל. 

שימי לב , כל עוד הזמנתך לא נשלחה אליך, לא חויבת בתשלום. 

אם בחרת לשלם דרך פייפאל הזמנתך מתקבלת במערכת בסטטוס בטיפול, הזמנתך תישלח אליך ברגע שתהיה מוכנה.

צרי קשר עם שירות הלקוחות יחד עם מספר ההזמנה שקיבלת בעת ביצוע ההזמנה, זה מספר בן 6 ספרות. 

אין באפשרותנו לשנות הזמנה לאחר שהיא בוצעה. עלייך להמתין שההזמנה תשלח אלייך, ליצור איתנו קשר לגבי החזר כספי, ולשלוח בחזרה אלינו את ההזמנה.

ברגע שהזמנה נקלטת בחברת השליחויות, תקבלי עדכון מהם.
לחברת השליחויות לוקח עד 3 ימי עסקים לספק את ההזמנה שלך. 

ייתכן ובמעמד ביצוע ההזמנה הפריט שבחרת אזל זמנית מהמלאי. 

זמן אספקת החבילה הוא עד 7 ימי עסקים (ימי העסקים הינם א’-ה’ ולא כוללים סופי שבוע, חגים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים)

ישראכרט

ויזה

מאסטרקארד 

פייפאל

גיפט קארד- אייס קיוב

באפשרותך לשלם עד 4 תשלומים 

כרגע לא ניתן לשלם באתר באמצעות גיפטקארד.  אנחנו עובדים על זה 🙂 

ניתן לבטל עסקה באמצעות פנייה ישירה לשירות הלקוחות שלנו במספר ה-וואטסאפ: 054-9656633,
בימים א’ – ה’, בין השעות 8:30 – 15:00
או לחילופין כתבי לנו בכתובת הדוא”ל [email protected]

אין באפשרותנו לשנות הזמנה לאחר שהיא בוצעה. עלייך להמתין שההזמנה תשלח אלייך, ליצור איתנו קשר 

לגבי החזר כספי, ולשלוח בחזרה אלינו את הפריט.

ניתן לשלוח אלינו פריטים בשתי אפשרויות:
האחת, באמצעות החזרת הפריט לאחד מסניפי הרשת. דרך נוספת היא לפנות אלינו לשירות הלקוחות, ואנחנו נשלח אלייך איסוף באמצעות שליח, בעלות של 30 שקלים.
באפשרותך לקבל עבור הפריט ששלחת אלינו בחזרה זיכוי לאתר או החזר כספי (עד 14 יום מקבלת החשבונית במייל)
בפרטי סוף עונה החזר כספי או החלפה יבוצעו עד 7 ימים.
שימי לב, אם הזמנת חבילה חדשה ויש ברשותך פריט שאת מעוניינת להחליף ו/או להחזיר (מהזמנה אחרת), ניתן לבצע זאת בשני מהלכים. האחד משלוח להחזרה, והשני משלוח חדש.

עד 21 ימים מרגע החזרת ההזמנה והגעתה אלינו למחסנים. 

צוות הסניף יצור איתך קשר כאשר ההזמנה תגיע לחנות. 

במידה ואת מעוניינת לשנות את כתובת למשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בוואטס אפ שלנו במספר טלפון: 054-9656633, בימים א’ – ה’, בין השעות
08:30 – 15:00 או לחילופין בכתובת הדוא”ל [email protected]

אל פאניקה. השליח יביא לך את ההזמנה רק כאשר יתאם איתך מועד מדויק. 

משלוח עד הבית – 30. בחינם ברכישה מעל 249 שקלים.

איסוף מסניפי הרשת- בחינם

שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותך בפלטפורמות הבאות:

1. במייל: [email protected]
2. בהודעה בתיבה הפרטית בפייסבוק
3. במענה הודעות בוואטסאפ. לחצי על האייקון במסך מצד ימין, ותועברי לשיחה מול נציגת שירות הלקוחות.

שימי לב, זמן מענה הוא עד יום עסקים .