בלוג

מה לובשים לחתונת צהריים: להתלבש באלגנטיות בשעות היום

כשמדובר על אירוע ערב, בין אם זו חתונה, ערב חג או מסיבה, קוד הלבוש ברור למדי. אבל כשצריך לבחור לבוש לחתונת צהריים, יש סיכוי גבוה שתמצאי את עצמך מתלבטת מה ללבוש. מצד אחד, ברור שהבגד צריך להיות חגיגי ולהלום את חשיבות האירוע. מצד שני, מדובר באירוע קליל יותר במהותו ולכן את לא רוצה להגיע בלבוש בולט, כבד או נוצץ מדי.

כדי למצוא את הבגד המושלם, שיענה על האיזון בין שני הצרכים האלה וגם יתאים לסגנון האישי שלך, תוכלי להיעזר ברעיונות ובטיפים הבאים. הם יסייעו לך להתמקד בתהליך הבחירה וגם לסנן מראש את הבגדים שאינם מתאימים.

4 כללים לבחירת לבוש לחתונת צהריים

לפני שאת מתחילה לחפש את הבגד עצמו, כדאי להכיר כמה מהכללים הנהוגים בנוגע לבחירה של לבוש לאירוע צהריים. גם אם את מאלה שאוהבות לשבור את הכללים, הם יעזרו לך למצוא כיוון שיתאים לסטייל האישי שלך.

1. קוד לבוש

בחלק מהאירועים, בני הזוג מציינים בהזמנה מה קוד הלבוש של האירוע, וישמחו אם תבחרי את הבגדים שלך בהתאם. למשל, בדרך כלל לא נהוג ללבוש לבן בחתונה כדי לא להתחרות בשמלת הכלה, אבל במיוחד בחתונות צהריים, ישנם זוגות שמבקשים מכל האורחים לבוא בלבן. במקרה כזה, פחות מומלץ ללבוש שמלה ועדיף לבחור בחליפה או בפריטים לבנים שונים. בכל זאת צריך לתת לכלה את המקום שלה.

2. קלילות ונוחות

כאשר מדובר באירוע שמתקיים בשעות היום, כדאי לבחור לבוש קליל ונוח. עדיף לוותר על בדים כבדים ולאמץ את האלגנטיות של בדים עדינים ודקים יותר. חתונת שישי צהריים לרוב תיערך בחוץ, לעיתים על מדשאה או מול חוף הים. לכן חשוב במיוחד שתלבשי בגדים מבד רך, שיאפשרו לך לנוע בקלות ולרקוד אפילו על הדשא. שמלות לאירוע צהריים יהיו לרוב באורך הברך או מעט מתחת, מכיוון ששמלה ארוכה מתאימה בדרך כלל לאירועים המתקיימים בערב. אם בכל זאת מתחשק לך ללבוש שמלה ארוכה, עדיף לבחור בשמלה רחבה ומתנפנפת, עם הדפס צבעוני. כמובן שיש לקחת בחשבון גם את מזג האוויר, ואם צפוי להיות קריר – להצטייד מראש בעליונית או בז’קט קל.

3. צבעוניות

אם יש כלל אחד שחשוב לקיים בנוגע ללבוש באירוע צהריים, הוא – אל תלבשי שחור. כמו בדים כבדים ועבים, כך גם צבעים כהים יוצרים תחושה מכבידה ולא מתאימים לאווירה הקלילה שיש באירועים מהסוג הזה. רצוי שהלבוש יהיה בגוונים בהירים יחסית, אבל הוא בהחלט יכול להיות צבעוני. בין היתר יתאימו לאירוע בגדים בצבעים פסטליים, בגוונים שונים של חום בהיר או עם הדפסים ססגוניים.

4. התאמה למיקום ולסגנון

כשאת מחליטים מה ללבוש, מומלץ שתקחי בחשבון את מיקום האירוע והסגנון העיצובי שלו. לאירועים רבים יש נושא או סגנון מרכזי שמשפיע על האווירה כולה, כמו חתונה כפרית או בוהמיינית, חתונת חוף, חתונה באתר היסטורי, מסיבת קוקטייל וכדומה. אם את יודעת מראש מה יהיה סגנון החתונה, תוכלי להתאים לו את הלוק שלך. זה ישמח את החתן והכלה ויקל עליך להשתלב ולהרגיש בנוח.

אקססוריז שמתאימים לאירוע צהריים

לא משנה באיזה לוק תבחרי, תמיד כדאי להשלים אותו בעזרת אקססוריז, שישדרגו את המראה כולו. מכיוון שמדובר באירוע צהריים, אלה בדרך כלל יהיו אביזרים בעלי אופי שקט יותר ומנצנץ פחות, בלי לוותר על הרושם והעניין. הנה כמה מהאביזרים שמומלץ להעניק להם מחשבה:

  • נעליים נוחות ואלגנטיות – כמו עם הבגדים, גם כשזה מגיע לבחירת הנעלים כדאי למצוא זוג שיצור את האיזון המושלם בין סגנון ונוחות. מכיוון שרבים מאירועי הצהריים נערכים בגינה או על משטחי דק, עדיף להימנע מעקבים דקיקים שעלולים להיתקע בהם. לכן מומלץ לחפש נעליים עם עקב רחב ונוח, רצוי בגוונים בהירים, שיתאימו ללבוש. אופציה מצויינת תהיה לבחור למשל בסנדלי רצועות פתוחים בצבע בז’ או ירקרק, עם עקב רחב.
  • תיק – לחתונת צהריים מומלץ להגיע עם תיק קטן, שיתאים כמובן למראה הכללי. אפשר לבחור בתיק ורדרד במראה מכווץ או בתיק קלאסי חלק בגוון חום. רצוי שלתיק תהיה שרשרת או רצועה בולטת ואופנתית. אופציה נוספת היא לבחור בתיק שישבור את המראה הנקי והבהיר, למשל תיק כתום עם שרשרת בצבע זהב.
  • תכשיטים – סגנון הלבוש באירועי צהריים מכתיב שימוש בתכשיטים עדינים יחסית, כך שעדיף שתבחרי בשרשראות הדקיקות ובטבעות העדינות שלך. עם זאת, במקרה שאת בוחרת ללבוש למשל אוברול או שמלה חלקים בגוון בהיר, ניתן לשבור את הלוק עם שרשרת גדולה ונשפכת וטבעת אחת בולטת.

אייס קיוב – בגדים מושלמים לחתונת צהריים

אנחנו ב”אייס קיוב” מכירות היטב את השאלה “מה לובשים לחתונת צהריים?”, לכן היה לנו חשוב לוודא שבקולקציה שלנו יהיו לך שפע של אפשרויות, שיתאימו לכל סגנון ולכל סוג של אירוע. בחנות האינטרנטית שלנו תוכלי למצוא מגוון של שמלות, מכנסיים, חולצות ואוברולים מבדים רכים ובהירים, שמתאימים במיוחד לאירוע צהריים. בין אם אלה מכנסיים גבוהים ובהירים מבד רך עם קשירה במותן, אוברול ארוך ופרחוני, שמלת קרושה בצבע ורוד עתיק או מכנסיים קצרים רחבים בגוון תכלת – אנחנו בטוחות שתמצאי את הפריטים הנוחים והאלגנטיים, שיחמיאו לך ויתאימו לסגנון האישי שלך. אנחנו מזמינות אותך להתרשם מהקולקציה, לבחור את הלוק שאת אוהבת ולהתאים לו גם זוג נעליים. אם את זקוקה לסיוע או שיש לך שאלות נוספות, אל תהססי לפנות אלינו בוואטסאפ 054-9656633

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *