בלוג

מה ללבוש לחתונה – המדריך המלא

חתונה של חברה טובה או בת משפחה מתקרבת ואתן כבר מדמיינות את עצמכן בשמלה נוצצת? בין אם אתן חובבות שמלות קלאסיות ואלגנטית או מעדיפות טרנדים נועזים ומקוריים, תוכלו למצוא מגוון שמלות לכל סגנון ולכל מבנה גוף. הצטרפו למסע, בו תגלו את הטרנדים הכי לוהטים ותקבלו את הטיפים לבחירת השמלה המושלמת, בלי להתאמץ יותר מדי.

מה לובשים לחתונה? רעיונות למגוון סגנונות

הזמנה לחתונה זו הזדמנות נהדרת להתחדש עם שמלה נפלאה. מכיוון שיש המון אפשרויות שונות של שמלות ערב לאירועים, תוכלו להיעזר ברעיונות הבאים לצורך הבחירה. שמלה זוהרת או עם שסע, פאייטים או קלאסית ואולי בכלל גזרה מחויטת, הבחירה בידיים שלכן! הנה מספר לוקים מנצחים לחתונה:

  • שמלה זוהרת (אבל לא יותר מדי) – נשים רבות שואלות: “מה ללבוש לחתונה של אחותי?” “איך להתלבש לחתונה של חברה טובה?” אז התשובה לכך היא שכדאי לחפש את השמלה שתחמיא ותגרום לכן להרגיש הכי זוהרות. אבל, חשוב לא לקחת את זה לקצה ולהשאיר את המקום הדומיננטי באירוע לשמלה של הכלה.
  • שמלה עם שסע – אם אתן רוצות להדגיש את הרגליים שלכן, תוכלו לבחור שמלה עם שסע. זה לא חייב להיות שסע עמוק מדי, הוא בהחלט יכול להיות מרומז או אפילו אלגנטי. הכיוון הזה יתאים מאוד אם אתן מתכוונות להגיע עם נעליים עם עקב גבוה, דק ומרשים. זה יכול להיראות נהדר עם שמלה בעיצוב קלאסי או עם סגנון יותר חושני ואפילו סקסי.
  • שמלה מבריקה ונוצצת – אם אתן אוהבות את המראה הנוצץ, סביר להניח שהסגנון יודגש עם שפתון וסומק הולמים. אבל אם אתן רוצות אפילו יותר מזה, אתן יכולות לבחור שמלת סאטן מבריקה ונוצצת. אם אתן אוהבות את הלוק המבריק, אבל לא כל כך מתחברות לתחושה של בד סאטן, תוכלו לבחור בשמלת פאייטים מבריקה. זו אפשרות נהדרת שתגרום לכן לבלוט על רחבת הריקודים ולמשוך הרבה מבטים.
  • כתפיים חשופות, בשמלה מעודנת – הבחירה האם להגיע לחתונה עם מחשוף או בלי מחשוף, קשורה כמובן לטעמכן האישי. אם אתן מאלו שפחות מרגישות בנוח עם מחשוף עמוק, תוכלו לבחור שמלה קלאסית שעדיין מדגישה את היופי הטבעי שלכן. שמלה שחושפת כתפיים זו אפשרות נהדרת עבורכן. מצד אחד, זו גזרה מאוד נשית ומצד שני יש בה אמירה מאוד קלאסית ולא מוגזמת.
  • שמלה מחטבת – אפשרות נוספת שיכולה להחמיא למבנה גופכן ולהתאים לאירועים (לא רק לחתונות), אלה הן השמלות המחטבות. שמלות כאלה מגיעות במגוון מידות, כך שכל אישה תוכל להרגיש בהן בנוח.
  • לוק מחויט או סגנון תחרה – אם אתן לא אוהבות ללכת בתלם, ייתכן מאוד שתרצו לבחור בסגנון שונה. אז כמובן שלא תגיעו בטרנינג או בג’ינס, אבל תוכלו לבחור למשל שמלה מחויטת, עם יותר שיק. שמלת תחרה או שמלת כיווצים יכולות להיות מעניינות וייחודיות.
  • שמלה קלאסית – אם ממש לא בא לכן לקנות שמלה רק לחתונה ואתן מעדיפות סגנון יפה שישמש אתכן גם באירועים אחרים, שמלה קלאסית, נשית ושחורה, תוכל תמיד להתאים.

לבוש לחתונה – איך בוחרים נכון?

בחירת שמלה לחתונה היא הזדמנות נפלאה להתחדש ולהרגיש במיטבכן. כדי להבטיח שתבחרו את השמלה המושלמת, הנה כמה טיפים חשובים:

  • התאמה לסוג האירוע – קודם כל, חשוב שתדעו מהו סגנון החתונה. האם זו חתונת ערב באולם או חתונת צהריים בגן אירועים? זכרו, לבוש לאירוע צריך להיות מותאם לסגנונו.
  • נוחות – אתן עומדת לבלות מספר שעות באירוע, וחשוב שתרגישו טוב עם הבחירה שלכן. שמלה נוחה תעניק לכן ביטחון ותאפשר לכן ליהנות מהחתונה.
  • צבע – חשוב לבחור צבע שמחמיא לכן ותואם לעונה. נסו להימנע מלבוש בצבעים כמו לבן או אפור בהיר, שיכולים להתנגש עם הצבע של שמלת הכלה או להיתפס כלא מתאימים.
  • מזג האוויר – בחרו בבדים ובגזרות המתאימות לעונה. בקיץ כדאי לבחור בדים קלילים ואווריריים, בעוד שבחורף תוכלו ללבוש שמלות בבדים עבים יותר או להוסיף אביזרים כמו ג’קט או צעיף.
  • אקססוריז – אקססוריז יכולים לשדרג כל לוק. בין אם מדובר בתכשיט מרשים, תיק אלגנטי או נעלי עקב יפהפיות, האביזרים ישלימו את הלוק שלכן.
  • תכנון מראש – הטיפ החשוב ביותר הוא: אל תחכו לרגע האחרון לחפש שמלה! התחילו לחפש מוקדם כדי להבטיח שיהיה לכן מספיק זמן לבחור ואפילו לבצע תיקונים במידת הצורך.

אוהבות אופנה ומחפשות לוק לחתונה קרובה? אתן מוזמנות לבקר באתר וברשת חנויות ICE CUBE – בית לאופנה ישראלית בניחוח איטלקי – ולהתרשם ממגוון הבגדים בעלי הגזרות המחמיאות לכל אישה ולכל מבנה גוף. הרשת מציעה פריטי אופנה המיוצרים ונתפרים במהדורות מוגבלות ומצומצמות באירופה, על מנת לייצר את הבגדים המדויקים והאיכותיים ביותר, כל זאת תוך הקפדה על חוויית קנייה נעימה ואישית. לרכישה, תוכלו להגיע לאחד הסניפים או להזמין באתר הנגיש שלנו. נשמח לעמוד לשירותכן בכל שאלה או התייעצות ב-וואטספ או במייל [email protected] . לפרטים נוספים לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *