בלוג

נעלי עקב לנשים

נעלי עקב לנשים

נעלי עקב הן עמוד תווך באופנת נשים במשך מאות שנים. ויש לזה כמה סיבות טובות – הן מוסיפות גובה, זוהר ואלגנטיות לכל אאוטפיט. אתן בטח יודעות שניתן למצוא נעלי עקב במגוון סגנונות, כל אחד עם עיצוב ויעוד ייחודי משלו. המאמר הזה יסקור כמה מהסוגים הכי פופולריים.

עקב סטילטו – נעלי עקב גבוהות וקלאסיות, עם עקבים ארוכים ודקים. האורך יכול לנוע בין 5 ס”מ צנועים ל-25 ס”מ קיצוניים (ואפילו יותר). בדרך כלל, נעליים כאלה משתלבות בצורה מעולה עם שמלות וחצאיות לאירועים רשמיים, אבל בהחלט ניתן לנעול אותן גם עם ג’ינס פשוט ולוק נינוח. חשוב לזכור שבכל מה שקשור לעקבים – אין חוקים.

עקב PUMPS – סוג רב תכליתי של נעלי עקב שניתן לנעול עם מגוון רחב של תלבושות. יש להן עיצוב סגור ובדרך כלל גזרה נמוכה בצדדים, מה שיוצר צורה מחמיאה לכף הרגל. גם הן זמינות לרכישה בגבהי עקב משתנים.

עקב טריז – סוג העקב הזה נקרא גם עקב רוקי, על שם חברת הנעליים שייבאה אותו לארץ, והוא מהווה חלופה נוחה לנעלי עקב מסורתיות. העקב בשיא גובהו בחלקה האחורי של כף הרגל, וככל שיורדים לכיוון האצבעות הוא מתקצר. הוא מספק יותר תמיכה ויציבות ולכן נחשב לפחות מזיק עבור כף הרגל, הגב והיציבה של זו שנועלת אותו. הסוליה שלו רחבה יותר מסוליה של עקב סטילטו, צ’אנקי או חתול.

מגפי קרסול – מגפונים הם סגנון פופולרי של נעלי עקב למזג אוויר קר יותר. יש להם עיצוב דמוי מגף המכסה את הקרסול, ובדרך כלל כוללים גם עקב גבוה. ניתן לשלב את המגפונים עם מגוון תלבושות כולל ג’ינס, חצאיות ושמלות.

עקב חתול – נעלי עקב לנשים שלא אוהבות עקב מוגזם. העקב שלהן דק יחסית ונמוך (בין 3.5 ס”מ ל-5), וניתן להתייחס אליהן גם כנעלי עקב סטילטו מוקטנות. פרצו לשוק בסוף שנות ה-50 והיוו סוג של חוצץ נייטרלי בין נעליים שטוחות לבין נעלי עקב של 30 ס”מ. סוג של אופציה צנועה ועדינה.

סלינג בק – נעלי עקב הכוללות רצועה העוטפת את החלק האחורי של הקרסול. הן יכולות להגיע במגוון גבהים וסגנונות, מ-Pumps קלאסי ועד סנדלי רצועות. עקב סלינג בק הוא לגמרי אופציה מצוינת למי שמחפשת את ה”אבטחה” של הרצועה, אבל לא רוצה רצועת קרסול מלאה.

נעלי פלטפורמה – פופולריות במיוחד ומגיעות עם סוליה עבה שמוסיפה גובה לזו שנועלת אותן. הן יכולות להגיע במגוון סגנונות, כולל סנדלים, PUMPS ומגפיים. נעלי פלטפורמה בדרך כלל נוחות יותר מנעלי עקב מסורתיות, מכיוון שהסוליה העבה מספקת ריפוד טוב יותר לכף הרגל.

סנדלי עקב – אופציה פופולרית למזג אוויר קיצי. דרך מצוינת להשוויץ בפדיקור, וניתן לשלב אותם עם מגוון תלבושות, מכנסיים קצרים, חצאיות ושמלות. אגב, כבר אמרנו שניתן למצוא אצל אייס קיוב שמלות מהממות?

פיפ-טואו – נעלי עקב עם פתח בבוהן שמוסיפות לכל תלבושת, ומעניקות לכן מראה אלגנטי ומתוחכם.

כפכף עקב – מראה שיקי עם רצועות דקות ודוגמת קשר ייחודית, עשויות דמוי עור איכותי ומגיעות עם חרטום מרובע ועקב מלבני נוח.

כמו שאתן יכולות לראות יש מגוון רחב של סגנונות שלכל אחד מהם יש את העיצוב והמטרה הסופית שלו. סטילטו קלאסי או טריז נוח – יש נעל עקב נמוכה וגבוהה בחוץ לכל אירוע וסגנון אישי.

כשאתן ניגשות לבחור את הזוג המושלם חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו גובה העקב, הנוחות וכמובן, הבגד שאיתו תנעלו אותם. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, כל אחת יכולה למצוא את עצמה.

אייס קיוב היא רשת אופנת נשים עם 16 סניפים ברחבי הארץ, אתר מכירות ו-70 עובדים. כל אלה משרתים אותנו בדרך להגשים את החזון – להעצים נשים בישראל ולהוביל אותן לחיים מלאי סטייל ותשוקה באמצעות קו אופנה איכותי ועכשווי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *