בלוג

נעלי עקב גבוהות ואלגנטיות לעבודה ולאירוע

מי כמונו יודעות שתמיד יש מקום בארון לעוד נעל חדשה. אבל לא תמיד נרצה לקחת עוד זוג שיתאים רק ליום יום. אם את מחפשת משהו קצת יותר אלגנטי אבל גם מאוד שימושי, זה הזמן להכיר את הפתרון שנקרא – גם וגם. נעלי עקב שהן מצד אחד גם גבוהות ואלגנטיות, אבל מצד שני גם מתאימות לעבודה. גם לאירוע, וגם ליום יום – לפחות זוג אחד צריך להיות כזה, בכל ארון.

למה טוב שיש נעלי עקב רב תכליתיות

אם זו הפעם הראשונה שאת מביאה בחשבון סגנון כזה, הרשי לנו לחדד למה זה כדאי ומה היתרונות. בחיים יש לכולנו הרבה סוגים של ימים. יש ימים שבהן אנחנו מרגישות על הגובה ויש ימים שאנחנו מרגישות קצת פחות מזה. יש ימים שבהן אנו מלאות אנרגיה ויש ימים שאנחנו מרגישות יותר עייפות. יש ימים שברור לנו שנרצה ללבוש משהו נוצץ, מרהיב והכי יפה שיש בארון. יש ימים שאנו פשוט רוצות ללבוש משהו ולצאת לדרך, בלי לחשוב יותר מדי. ובכן, נעלי עקב לנשים רב תכליתיות, שמתאימות לכל מצב, יוכלו ללוות אותך כמעט בכל הזדמנות, בכל מצב רוח. את יכולה לנעול אותן כמעט עם כל סגנון של לבוש, וזה תמיד ייראה בסדר גמור. את יכולה לנעול אותן לאירועים, ליום יום, במסיבות או לישיבות. הן אלגנטיות אבל לא מוגזמות. הן נראות נכון, אבל לא פחות חשוב – הן גם נוחות.

עקב גבוה, אבל עד כמה?

נעלי עקב גבוהות ואלגנטיות שמתאימות גם לעבודה וגם לאירוע, יכולות להיראות נהדר כשאת בשמלה או כשאת לובשת חליפות נשים. בהזדמנות זאת, הרשי לנו לומר כמה דברים על העקב. אם את מורגלת בבחירת נעלי עקב, עם עקבים מאוד גבוהים, זה סגנון שיכול להתאים לזוג הנעליים הבא שלך. אם את קצת פחות מורגלת בכך, אנו ממליצים לבחור נעליים גבוהות, אבל לא יותר מדי. אגב, כדאי להתאים בין גובה העקב לבין הגובה שלך. לנשים גבוהות ורזות, עקב גבוה נראה מאוד טבעי. יחד עם זאת, דווקא לנשים נמוכות, העקב הגבוה ביותר יכול לשדרג את ההופעה בעבודה או באירוע. בנוסף, הקפידי לבחור נעליים מספיק איכותיות, כך שהעקב יישא אותך ביציבות, בכל מקום שאת נמצאת.

דגשים מועילים לבחירת הנעליים הבאות שלך

אם את מחפשת עוד כמה טיפים שיעזרו לך לבחור, אספנו למענך כמה כאלו:

  1. העובדה שאת מחפשי נעלי עקב גבוהות וגם אלגנטיות, לא אומרת שאת צריכה להתפשר אל הנוחות. כאשר את יודעת שתלבשי את הזוג החדש בהזדמנויות שונות, כדי לבחור זוג שגם מרגיש נוח בכל מצב.
  2. כך תבחרי את צבע נעלי העקב החדשות שלך – התאימי בין צבע הנעליים לבין צבע הלבוש והסגנון הבולט ביותר בארון שלך. יחד עם זאת, ישנה גישה שגורסת שנעליים בצבע ניטרלי מהוות בחירה טובה, אם הן משמשות לעבודה ולאירועים גם יחד.
  3. שימי לב לטרנדים – לאחרונה הגיע טרנד חדש בנעלי העקב, שתוכלי ליהנות ממנו. רוצה לדעת מהו הטרנד הזה? מצוין, תוכלי לבקר כעת בקולקציית הנעליים של אייס קיוב, ולהכיר את כל מה שנראה מושלם, בדיוק בעונה הנכונה.

איפה לקנות נעלי עקב אלגנטיות ורב תכליתיות

אנו מקווים שהרעיונות והדגשים שהבאנו כאן עשו קצת סדר ונתנו כיוון למחשבה. אנו מזמינים אותך לאתר אייס קיוב, לקטגוריות נעלי העקב הנפלאות. פה תמצאי שלל עיצובים, גם טרנדיים וגם קלאסיים, סגנונות לכל אישה, לכל טעם. אלגנטיות בדיוק כפי שאת רוצה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *