בלוג

נעלי עקב או פלטפורמה?

אם את רוצה להיראות נהדר וגם להגביה את עצמך בכמה סנטימטרים טובים, יש שתי אפשרויות שבאות בחשבון. האפשרויות הן לבחור נעלי עקב או נעלי פלטפורמה. אך כמובן שיש כמה וכמה הבדלים בין נעלי עקב לפלטפורמה. לכל אפשרות יש כמה יתרונות ודגשים שכדאי לך לשים אליהם לב.

מה יותר נשי, עקב או פלטפורמה

אם הייתן שואלות לפני כמה שנים, איזו נעל יותר נשית, חושנית או אפילו סקסית, היה אפשר לומר בקלות, נעלי עקב לנשים. אבל האמת המוחלטת הזאת הולכת ומשתנה. אפשר למצוא כיום גם נעלי פלטפורמה שמעוצבות בצורה הרבה יותר מעודנת ונשית מכפי שהכרנו בעבר. היתרון של נעלי עקב הוא שהן נחשבות לקלאסיות מאוד. בעוד שצריך קצת יותר להתאמץ בכדי למצוא נעלי פלטפורמה סקסיות, נעלי עקב בעלות העקבים הדקים קיימות ביותר גרסאות נשיות מובהקות.

נוחות – נעלי עקב מול פלטפורמה

יתרון בולט של נעלי הפלטפורמה טמון בנוחות שלהן. לא משנה אם את הולכת לעבודה כאשר את לובשת חליפות אלגנטיות לנשים או שאת מעדיפה שמלות, השאלה היא עד כמה חשוב לך שהנעל תהיה נוחה. הרוב המוחלט של נעלי הפלטפורמה נחשבות לנוחות יותר מפני שהן מעניקות תמיכה לאורך כל כף הרגל. אמנם לשני הסוגים של הנעלים יש עקב גבוה, אבל בפלטפורמה העקב תומך בכל הרגל, מהעקב ועד לקצות האצבעות.

עקב או פלטפורמה – מה לקחת לדייט

אם את נמוכה למדי או בעלת גובה בינוני ורוצה להיראות גבוהה יותר בדייט הקרוב, שתי האפשרויות טובות מאוד. פשוט בדקי מהו גובה העקב בנעל שאת מעדיפה. הן נעלי עקב בעלות עקב סיכה והן בסגנון הפלטפורמה, אפשר למצוא עקבים מאוד מגביהים. אולם, אם את דווקא לא רוצה הגבהה משמעותית מדי, מפני שאת גבוהה מטבעך, תוכלי לנעול נעלי פלטפורמה בעלות עקב פחות גבוה. כמובן בחרי את הנעל גם לפי הצבע והסגנון שאת מעדיפה לשדר לבן זוגך לדייט.

איך בא לך, להרגיש נינוחה או להרגיש סקסית

כשאת מוזמנת לאירוע, ומתכוונת ללבוש שמלות ערב לאירועים, יהיה מאוד נכון להתאים את הנעליים למראה השמלה. אבל כמובן, מאוד חשוב להחליט מראש איזה סגנון את רוצה לשדר באותו ערב. אם למשל את רוצה להרגיש מאוד סקסית, סביר להניח שנעלי העקב יעזרו לך בכך. אם את לובשת שמלה עם שסע או שמלה עם מחשוף נדיב בגב, נעלי העקב ישלימו בצורה מאוד טובה את המראה הזה. אולם, אם בא לך להרגיש במסיבה או באירוע יותר נינוחה, נעלי פלטפורמה מהווים בחירה טבעית ונפלאה.

לרקוד או לא לרקוד

אלה עדיין לא כל השיקולים בבחירה שבין נעלי עקב או פלטפורמה, אז שימי לב לדברים הבאים. אם את הולכת למסיבת ריקודים או לאירוע כמו חתונה, השאלה היא עד כמה את מתכוונת לרקוד ולבלות על הרחבה. אם את רוקדת מעט, שתי הנעליים מהוות בחירה די זהה. אבל אם את מאילו שאוהבות לרקוד ולרקוד, יתכן שנעלי עקב לא יהיו נוחות או אפילו יגרמו לכאבים. במקרה הזה, נעלי פלטפורמה יהיו נוחות משום שהן תומכות.

באופן כללי, אם שיווי המשקל הטבעי שלך טוב, נעלי עקב יהיו לך נוחות. אולם אם יש לך עקבים חלשים יחסית, אם את סבלת בעבר מנקע בקרסול או חלילה נפלת, נעלי פלטפורמה יציבות יותר, תהינה בחירה טבעית ומתאימה ביותר. רוצה להיראות אופנתית, במיטבך? מוזמנת לגלות מה חדש אצל אייס קיוב בגדים. ולא משנה איזו נעל תבחרי, העיקר שתרגישי נהדר ותבלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *