בלוג

יש לך אירוע בקרוב? תכירי את נעלי העקב של אייס קיוב

יש לך אירוע בקרוב? תכירי את נעלי העקב של אייס קיוב

רוב האנשים אוהבים אירועים מיוחדים, לא רק בגלל שהביטוי מתגלגל טוב על הלשון באנגלית (Special occasions), אלא כי מפגש חברתי כזה הוא הזדמנות נפלאה לפגוש אנשים שאנחנו אוהבים, להשתחרר קצת, לצחוק ולשכוח לרגע מהשגרה השוחקת. ומה מהות החיים שלנו בלי בילויים כאלה מפעם לפעם?

לצד זה יש בנו רצון להגיע לאירוע כמו שצריך, “לדפוק הופעה”, לשים לוק שיגרום לנו להרגיש טוב עם עצמנו, ושישדר ביטחון, עוצמה ויופי. לא תמיד מדובר במשימה פשוטה, בחירת האאוטפיט המושלם יכולה להוות אתגר. אבל עם ההדרכה והידע הנכונים, אפשר להפוך את זה לחוויה מהנה.

אם את רוצה להתאים נעלי עקב גבוהות (או נמוכות) לשמלה הנכונה, הגעת למקום הנכון. הנה שלושה טיפים שיעזרו לך להגיע למראה מתוחכם ומסוגנן בקלי קלות. שנתחיל?

קחי בחשבון את אורך השמלה

אורך השמלה שלך ישחק תפקיד חיוני בבחירת נעלי העקב הנכונות. בגדול, את רוצה לוודא שהשמלה והעקבים שלך משלימים זה את זה ולא מתנגשים אחד בשני.

לדוגמה, אם את לובשת שמלת מקסי ארוכה, מומלץ לבחור בעקב גבוה. עקב של 7 עד 10 ס”מ ייתן לך תוספת גובה, מבלי לגרום לך להיראות גבוהה מדי ומבלי לשים דגש על השמלה, הוא ייצור את האיזון המושלם.

מצד שני, אם את הולכת על שמלת קוקטייל קצרה, מומלץ ללכת על עקב חתול קצרצר. עקב באורך 10-12 ס”מ יגרום לרגליים שלך להיראות ארוכות ויבליט את התלבושת. מזל שיש מגוון רחב של נעלי עקב לנשים, לא?

התאימי את הצבעים והמרקמים

התאמת הצבע והמרקם של נעלי העקב לשמלת הערב היא קריטית. את לא רוצה לנעול זוג נעלי עקב שמתנגשות עם השמלה שלך או גורמות לך להיראות מוגזמת (אלא אם כן זו המטרה כמובן).

שמלה בהירה ונועזת מומלץ לשלב עם עקב בצבע ניטרלי (כמו שחור) על מנת לשמור את הפוקוס על השמלה.

אם את לובשת שמלה פשוטה, את יכולה לבחור בעקב גבוה עם מרקם נועז, כמו נצנצים או סגנון מטאלי, כדי להוסיף נגיעה של התרגשות לאאוטפיט שלך.

בסופו של דבר זה משחק של איזונים, שמלה צעקנית ונעל עקב צעקנית כנראה לא ילכו טוב ביחד. התאמה מחושבת של הצבעים והטקסטורה תיצור מראה מגובש ומסוגנן.

כמו כן, מומלץ לרכוש את שני הפריטים באותה חנות שאת מתחברת לקו האופנתי שלה, הדבר יעלה את הסיכויים שהפריטים ידברו את אותה שפה עיצובית. אם תרצי, את מוזמנת להציץ בקטלוג שלנו באהבה, תוכלי למצוא אצל אייס קיוב גם שמלות וגם נעלי עקב שמתאימות למגוון אירועים.

אל תשכחי את הנוחות שלך

בעוד שנעלי עקב עשויות להיראות עלייך נפלא, הן גם עלולות להיות לא נוחות לפעמים, ואולי לא הבחירה הכי מוצלחת עבור אירוע ערב ארוך. לכן, חשוב שתתני עדיפות לנוחות. הקפידי לבחור נעלי עקב שנראות טוב ויושבות טוב. אנחנו בטוחים שאת לא רוצה לבלות את הלילה בהתרוצצות ממקום למקום או בישיבה בצד כי כפות הרגליים שלך כואבות.

אם את יודעת שאת הולכת לאירוע שיימשך זמן רב, אולי כדאי לך לשקול נעליים עם עקב עבה יותר או סוליית פלטפורמה, אלה יספקו יותר תמיכה ליציבה ויפזרו את הלחץ על כפות הרגליים בצורה טובה.

כמו כן, שקלי את החומר שממנו עשויה הנעל. חומרים כמו עור פטנט יכולים להיות קצת פחות נוחים מאחרים.

זהו בגדול, אלה שלושת העקרונות שיעזרו לך לבחור את הלוק המושלם לאירוע: אורך שמלה, התאמת גוונים ונוחות. תעבדי לפיהם ואת מסודרת.

אייס קיוב מציעה קו אופנה עכשווי ואיכותי במטרה להעצים נשים בישראל ולתת להן השראה לחיות מתוך סטייל ותשוקה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *