בלוג

חליפות לנשים לפי עונות השנה

קיץ, חורף, סתיו, אביב, בחירת חליפת נשים מתאימה – איך עושים את זה? אין ספק כי צריך להתייחס לעונות השנה ולמזג האוויר. נכון שישנן דרכים רבות לבחור חליפות נשים. אפשר להתייחס לגזרה ולנוחות. אפשר להתייחס לסוגי הבדים ולצבעים. אבל יחד עם זאת, צריך לבחור ולקנות בהתאם למזג האוויר ולעונה שבהם אתן עומדות ללבוש את החליפה. כך תעשי את נכון, עם טיפים ורעיונות כדי להשתדרג עם חליפות מוצלחות וטובות.

לקיץ – אלגנטית, קלילה

בארץ, העונה הדומיננטית ביותר היא כמובן הקיץ. הבדרנים אף מרחיקים לכת וטוענים כי בישראל יש עונה אחת, כלומר 4 סוגים שונים של קיץ. אבל אם נשים את הצחוק בצד, יש כמה כללים שיעזרו לבחור חליפות אלגנט לנשים שמתאימות לעונה הקיצית החמה. קודם כל, זאת צריכה להיות חליפה נושמת ולא מסורבלת. הבד צריך להיות קליל ונעים לגוף. הוא צריך להיות כזה שמונע הזעה או לפחות עוזר לגוף להפחית את ההזעה.

דוגמא רלוונטית תהיה חליפת כותנה נהדרת. זוהי חליפה מבד טבעי אידיאלי לימים חמים. לכל הפחות, כדאי שזה יהיה הסיב הדומיננטי שממנו תופרים את החליפה. רק חשוב לשים לב שבד כזה נוטה להתקמט. לכן, חשוב מאוד לשמור את החליפה בארון בתלייה, על גבי קולב איכותי. מבחינת צבעים, הגוונים הקיציים הפופולריים הם קלילים, פרחוניים או פירותיים. גזרות מאווררות או מעט רפויות מתאימות מאוד לעונה זאת. אפשר לשלב עם אקססוריז קיציים קלילים, כגון מטפחת בהירה, אם את מעדיפה לשלב חליפה כהה קלאסית, עם נגיעה יותר קלילה.

לחורף – בד מחמם וגוונים כהים

אף כי החורף בארץ יחסית קצר ולא סוער בדרך כלל, הרי שבכל ארון כדאי שתהיה לפחות שמלה אחת טובה, שמותאמת לחורף. זו יכולה להיות חליפה במקום שמלה לאירועים או חליפה ליום יום, אם את מאוד אוהבת את הסגנון הזה לא רק באירועים שונים. על כל פנים, בחירה שמתאימה לעונת החורף תהיה מבד יחסית מחמם. במקביל, אפשר בהחלט לבחור פתרון שיהיה גם נושם. למשל חליפת פשתן לדוגמא, או כזאת שמשלבת סיבי צמר, יתאימו מאוד.

לאביב – חליפה אנרגטית בצבעים משמחים

אוהבת להרגיש אביבית וגם זוהרת? אם את מתכוננת להתחדש עם נעליים לנשים בסגנון אביבי, קבלי עוד כמה טיפים לבחירת חליפה אנרגטית בסגנון אביבי בולט. חליפה שמשלבת סיבי סאטן, יכולה להקנות מראה אלגנטי, אך גם נשי ומבריק. זהו סגנון שיכול להתאים לנשים שאוהבות טאץ’ מעט בלתי שגרתי ולא חוששות לחרוג מהמסגרת. אם את מעדיפה סגנונות יותר סולידיים, חליפת כותנה אביבית בגוונים בהירים וקלאסיים תתאים כמעט לכל הזדמנות. לעבודה, לריאיון לקראת תפקיד חדש, ליום במשרד ואפילו לטיול באווירה נינוחה.

לסתיו – חליפת פוליאסטר או נגיעות של קטיפה

ארון של בגדי נשים לא יהיה שלם בלי חליפה מוצלחת, שתתאים לעונת הסתיו. זו עונה של שינוי, עונה שמזג האוויר מתחיל להיות נעים ולפעמים קצת קריר. זו עונה שבה תוכל לבוא בחשבון חליפה עם שילוב יותר מובהק של בדים סיננטיים כגון פוליאסטר. אם את אוהבת להפתיע מפעם לפעם עם מראה דרמטי יותר, אפשר חליפה עם נגיעות של סיבי קטיפה. הגוונים הסולידיים מאוד מתאימים לעונה הזאת, אך ניתן לבחור גוונים יותר חמים, אם אוהבים.

אומרים שאין כמו מראה עיניים, וזה אכן כלל חשוב בבחירת חליפה חדשה. רוצה לקבל השראה נוספת לבחירת חליפה? היכנסי לקטגוריית חליפות, באתר ICE CUBE. מגוון רחב ומרהיב של חליפות, לכל עונה, לכל אחת, במגוון סגנונות ובטעם שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *