בלוג

מה ההבדל בין שמלות ערב לשמלות רגילות?

בוודאי שמת לב שלאחרונה, השמלות הופכות לפריט חובה בכל ארון. הן כבר ממש לא נחלתן הבלעדית של הנשים שומרות המסורת. המון סלבריטאיות וכוכבות רשת אוהבות אותן. אם את קצת פחות מורגלת בבחירת שמלות, סביר להניח ששאלת את עצמך לא פעם, מהו בעצם ההבדל בין שמלות רגילות לבין שמלות ערב לאירועים. למעשה, יש יותר מאשר הבדל אחד, קיימים כמה וכמה הבדלים שראוי להזכיר.

השמלה שגורמת לך לזהור

אם את מחפשת כלל אצבע אחד ויחיד שמתאר את ההבדל בין שמלת ערב מקסימה לבין שמלה רגילה, ישבנו וחשבנו ומצאנו. שמלת ערב אמיתית תהיה כזאת שגורמת לך לזהור. זו שמלה שכאשר את רואה אותה, מיד את מרגישה שאת רוצה למדוד אותה. מיד את מרגישה שהיא תגרום לך להרגיש כמעט מרחפת, קרובה למושלמת. לעומת זאת, שמלה רגילה היא כזאת שתגרום לך להרגיש נינוחה. היא צריכה לגרום לך להרגיש שאת יכולה ללבוש אותה ליום יום, בכל מיני הזדמנויות שגרתיות.

תפירה ללא פשרות, ויופי של מגזין אופנה

באופן טבעי, יש עוד הבדלים בין שמלות ערב לבין הרגילות והנאות. מלבד האופן שבו השמלה גורמת לך להרגיש, יש כמובן את איכות התפירה. בשמלת ערב, איכות התפירה צריכה להיות ללא פשרות. זו גם צריכה להיות שמלה שיש בינה לבין הגוף שלך התאמה מלאה. זהו בגד שגורם לך להרגיש כמו מיליון דולר, כמו מישהי שיצאה כרגע מתוך מגזין של אופנה או מתוך סרט הוליוודי של ממש.

משהו קצת מוגזם, משהו נהדר!

בשמלות ערב, תמיד יהיה איזה שהוא מוטיב שייראה קצת מוגזם בשמלה הרגילה. זה מתחיל עם עיצוב וגזרה יותר יוקרתיים. זה ממשיך למשל עם שרוולים שיהיו טיפה יותר קצרים או קצרים באופן מוגזם. זו שמלה שיכולה להיות עם מחשוף גב טיפה מוגזם או שוליים רקומים, קצת יותר מוגזמים מכפי שאת רגילה. אלה יכולים להיות הדפסים מרהיבים, שלא יתאימו ליום יום ועוד אין ספור אפשרויות להגזמות קטנות או אפילו להגזמות גדולות. שמלת ערב חייבת להיות לפחות טיפ טיפה מוגזמת ושונה, אבל חשוב להבין שזה לא דווקא בקטע צעקני. זו יכולה בהחלט להיות השמלה בסגנון המוגזם בפאר שלה או באלגנטיות.

שמלה בסגנון נשי במיוחד

עכשיו, חשוב לציין כי יש זן של שמלות ערב, שהן שונות במובן נוסף משמלות רגילות ליום יום. זהו סגנון שלא מתאים לכל אחת, אבל למי שהוא מתאים ולמי שמרגישה נוח, אי אפשר שלא להזכיר את הסגנון החושני או הסקסי. השמלות הללו מגיעות בכל מיני גזרות ועיצובים, אבל יש קו אחד שתמיד יהיה כמעט ברור מאליו. השמלות בסגנון החושני והנשי הזה, תמיד תלכנה נהדר עם נעלי עקב לנשים. למעשה זה טיפ שיכול לומר לך מיד, האם השמלה שאת רואה לפנייך, אכן מתאימה לאירוע ערב או לא. אם השמלה הזאת בשום פנים ואופן לא תיראה מוצלחת עם נעלי עקב גבוהות וחושניות, זה אומר שהיא בעלת סגנון יותר רגיל ויום יומי. אין בזה משהו רע כמובן, אבל חשוב להכיר את ההבדלים.

אז אחרי שדיברנו על כמה מההבדלים הראויים לציון שבין שמלות יום יום רגילות לבין שמלות ערב מקסימות, חושניות או פשוט מיוחדות, יש לנו רק עוד דבר אחד קטן. מחפשת שמלה רגילה או שמלת ערב? רוצה לבחור מתוך קולקציה רחבה של שמלות, חליפות נשים, ביגוד איכותי וגם במחירים הוגנים? בואי לאייס קיוב, אתר שהוא בית לאופנת נשים ברשת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *