בלוג

איך להתלבש בסטייל: גלי את הסטייל האישי שלך

סטייל אופנתי הוא האופן בו את בוחרת להביע את הטעם, האישיות ומצב הרוח שלך, דרך בחירה בבגדים ובאקססוריז. מדובר באמירה ייחודית שמעבירה מסר לסביבה, באמצעות צבע, גזרה וסגנון, יחד עם אביזרים נלווים כמו תיקים, נעליים ותכשיטים.

יש נשים שהסטייל האישי שלהן ברור להן באופן טבעי, אבל זה בסדר גמור אם את עדיין לא יודעת באיזה סגנון הכי מתאים לך להתלבש; לא בטוחה איך להתלבש בסטייל; או שבא לך להתלבש בכל יום בסגנון אחר. מה שחשוב הוא להרגיש שלמה עם מה שאת לובשת באותו הרגע, ולדעת איך לבנות לוק נכון ומדויק, שמתאים לך.

איך מתלבשים בסטייל – טיפים ורעיונות

הצעד הראשון לבניית סטייל אישי יפה, נכון ומושך, הוא רכישה של פריטים מגוונים, שאפשר ליצור מהם אאוטפיטים שונים. כדי לבחור בבגדים שמתאימים לך, כדאי לעקוב אחרי כמה טיפים וכללים שיעשו לך סדר בארון.

1. דיוק הסגנון האישי

כאמור, סגנון אישי הוא מעין חתימה שמבדילה אותך מאחרים, ומשפיעה על האופן שבו את מציגה את עצמך לעולם. גילוי ואימוץ הסגנון האישי שלך יכול להיות מסע מעצים ומהנה. כמה דברים שיכולים לסייע בכך הם גלישה באתרים של מגזיני אופנה ובלוגים מובילים; מעקב אחרי מובילות דעה ומעצבים ברשתות החברתיות; כניסה לחנות אינטרנטית מובילה ועדכנית, ובאופן כללי, העלאת המודעות ללבוש ולאופנה, גם כשאת הולכת ברחוב. בדרך זו תוכלי לסמן לעצמך בעזרת פינטרסט, שמירת פוסטים או צילומי מסך, את הלוקים והסגנונות שהתחברת אליהם במיוחד, ולהיעזר בהם כשאת מזמינה בגדים. כל זאת תוך שמירה על עדכניות והתכתבות עם הטרנדים החמים בארץ ובעולם.

בשלב הבא, נסי לצאת מאזור הנוחות שלך וללבוש בגדים שלא העזת ללבוש בעבר. ערבבי והתאימי פריטים שונים, הוסיפי אקססוריז, איפור או לק, ושימי לב האם את מרגישה שהסגנון מתחבר עם האישיות והטעם שלך.

2. מבנה הגוף

לפני שאת בוחרת מה ללבוש, את רוצה להיות בטוחה שהבגדים יחמיאו למבנה הגוף שלך. ישנם כמה כללים בסיסיים שניתן להיעזר בהם, כדי לדעת אילו גזרות וסוגי בגדים מתאימים לו במיוחד. הנה כמה דוגמאות:

  • לנשים בעלות מותניים רחבים יותר מהירכיים והחזה, מומלץ ללבוש חולצות עם שרוולים מיוחדים או נפוחים או בעלות הדפסים וצבעים בולטים, כדי להדגיש את החלק העליון של הגוף. כדאי להתאים להן חצאיות או מכנסיים ישרים.
  • לנשים בעלות ירכיים רחבות יותר מהמותניים והחזה, כדאי ללבוש חולצה עם צווארון V או סירה, על מנת להאריך את מראה הצוואר. להן יתאימו מכנסיים או חצאית בגזרה גבוהה, שידגישו את קו המותן.
  • לנשים בעלות מותניים צרות יותר מהחזה והירכיים, מומלץ ללבוש בגדים צמודים יחסית, שיבליטו את המבנה המקומר.

3. נוחות ופשטות

לא מדובר בקלישאה, את באמת נראית הכי טוב כשאת לובשת מה שנוח לך. לבוש הדוק מדי, עקבים שאת לא מרגישה עליהם יציבה, בגדים שאת לא בטוחה שמחמיאים לך – ישפיעו על המראה הכללי, לא פחות מהאאוטפיט עצמו. שימי לב שמעבר לטעם ולמראה, הסטייל שבחרת באמת מתאים לך, לאירוע ולתחושת הנוחות שלך, מבלי להתפשר. גם כשזה מגיע לסטייל, בהרבה מקרים Less is more – אל תחששי ללבוש פריטים בסיסיים ולא להעמיס באביזרים, לפעמים מספיק טאץ’ כדי לעשות את כל ההבדל.

4. פריטים על זמניים

כדי לשמור על סטייל נכון ומרשים, כדאי שתחזיקי בארון כמה פריטים שאינם תלויים בטרנדים העכשווים, כמו השמלה השחורה הקטנה המפורסמת, מכנסיים כהים ובהירים בגזרה מחמיאה, ז’קט מחוייט בצבע האהוב עליך, וכמה פריטים בצבעים נייטרליים כמו לבן, אפור ושחור.

5. התאמה לסגנון האירוע

חלק משמירה על סטייל ואמירה, הוא לדעת איך להתאים את מה שאת לובשת לאירוע שאת מגיעה אליו. יש הבדל משמעותי בין להתלבש ליציאה, לאירוע של שישי בצהריים, לפגישת עבודה או לסיבוב בעיר עם חברה. הפריטים לא צריכים רק להתאים זה לזה, אלא גם למקום, לשעה ולהתרחשות.

כל זה לא אומר שאי אפשר לשלב פריט קז’ואלי עם פריט מחוייט, או לבחור בתיק או בנעליים בצבע נועז, כדי לשבור את הלוק. שילובים מעניינים יכולים להיות למשל שמלה מבד נשפך עם סניקרס, לדייט קפה עם אמא; מכנסיים מחוייטים עם טישרט חלקה תחובה וז’קט, לפגישה עסקית; ג’ינס בגזרה גבוהה עם חולצת כפתורים אלגנטית, לאירוע משפחתי וכדומה. שילובים כאלה יוצרים תמיד סטייל מגניב ומעורר עניין.

6. אקססוריז שמקפיצים את הלוק

אי אפשר להפחית בחשיבות של התאמת אקססוריז למה שאת בוחרת ללבוש. מספיק זוג עגילים גדולים בצבע בולט, כדי ליצור אמירה חזקה, גם כשאת לובשת שמלה חלקה בעלת מראה פשוט. שימי לב לבחירה של התכשיטים הנכונים שישתלבו עם גזרת הבגד והצבעוניות שלו; בחרי תיק שתואם את סוג האירוע ויכול להרים את המראה הכללי; והתאימי נעליים שיעבירו את המסר שאת רוצה.

אייס קיוב – בגדים ואקססוריז בשיא הסטייל

איך להתלבש בסטייל זו שאלה שאין עליה תשובה אחת, מכיוון שבסופו של דבר לכל אחת מאיתנו יש טעם, מבנה והעדפות שונות בכל הנוגע למה שאנחנו לובשות. לכן תוכלי למצוא בחנות האינטרנטית של “אייס קיוב” מגוון גדול של פריטי לבוש, בסגנונות, צבעים וגזרות שונים. הבגדים שלנו, שמתאימים הן לנשים והן לנערות, מיוצרים מהבדים האיכותיים ביותר, כדי שיתאימו לך באופן מדויק וישאירו את הרושם הנכון. אנחנו מזמינות אותך להתרשם מהקולקציות השונות שלנו, שיאפשרו לך להתלבש ליציאה, לפגישה, לדייט או לסתם ישיבה עם חברות, בסטייל שמתאים לך ושמשדר קלאס באפס מאמץ. אם יש לך שאלות או שאת רוצה להתייעץ איתנו, את מוזמנת ליצור קשר בוואטסאפ 054-9656633

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *