בלוג

איך להתאים שמלת ערב לאירוע?

אירועים הם בדיוק הזמן להתלבש בצורה קצת שונה, אלגנטית, מעוצבת ואפילו נוצצת יותר מהרגיל. אם את מוזמנת לאירוע או עורכת אירוע למשפחה או עם חברים, הטיפים הבאים יעזרו לך בבחירת השמלה הנכונה.

אירוע עם ריקודים? העדיפי שמלה נוחה

יתכן שאת מוזמנת לאירוע מטעם העבודה. יתכן שאת הולכת לחתונה של חברה או מוזמנת לברית או לערב גאלה או להשקה. הטיפ הראשון שיעזור לך לבחור שמלות ערב לאירועים הוא קודם כל לבדוק האם זהו אירוע עם ריקודים.

אם מדובר באירוע שבו את מתכוונת להעביר לא מעט זמן ברחבה ולרקוד, השמלה המתאימה ביותר תהיה זו שנוחה בשבילך. אם זה אירוע שבו לא יהיו ריקודים או שמדובר נניח בקריוקי עם חברים או אירוע רשמי מטעם העבודה, שמלת ערב מתאימה יכולה להיראות כמו מיליון דולר וזה בסדר אם זה יבוא קצת על חשבון הנוחות (אבל כמובן – רק קצת).

בכל אופן, שימי לב שהשמלה צריכה להתאים למבנה גופך וגם עד כמה צנוע או חשוף את מעדיפה. ישנן גזרות שחושפות מעט גב, כתפיים או רגליים ויש כאלה שפחות. בחרי את הסגנון לפי אופי האירוע, מי המשתתפים ועד כמה את אוהבת למשוך מבטים ותשומת לב סביבך.

לאירוע נוצץ, שמלת ערב שתיראי בה זוהרת

אירוע כמו ברית מילה יכול להיות נחמד מאוד וכך גם בר מצווה או עלייה לתורה. אבל ברור שאירועים כאלה הם מעצם הגדרתם לא הכי נוצצים בעולם. לעומת זאת, אם את מוזמנת לאירוע נוצץ, חתונה מיוחדת או מסיבה בסגנון נשף, שמלה נוצצת היא פחות או יותר בגדר “מאסט”. תוכלי להיעזר בטיפ מאוד יעיל: אם זה נראה לך אירוע שמתאים לנעול בו נעלי עקב לנשים בסגנון סטילטו, שמלה בגזרה נוצצת ועם שיק נהדר, תגרום לך לזהור.

שמלה רשמית או קלילה – איך תדעי מה עדיף

ישנם אירועים שעל פי האופי שלהם, רצוי ללכת על בטוח. לדוגמא, אם התחלת לא מזמן עבודה חדשה, ומארגנים ערב צוות או מסיבה, יתכן שאת לא מכירה עדיין את סוג האווירה באירועים כאלה. אפילו אם ביום יום ברור לה שנהוג ללבוש בעבדה חליפות נשים אלגנטיות, עניין לבוש הערב קצת יותר טריקי. באירועים כאלה, ללכת על בטוח זה אומר לבחור שמלה רשמית למדי, אך לא יותר מדי.

למשל, כדאי שיהיו בשמלה מאפיינים קלאסיים ורשמיים בגזרה או בצבע, אך שניתן גם “להקליל”, על ידי אקססוריז משלימים. אם ברור לך מראש שאופי האירוע יהיה לא מחייב, והרוב המוחלט של המוזמנים מורכב מצעירים יחסית בגילם או ברוחם, שמלה בעלת אופי יותר קליל תאפשר לך להשתלב באווירה.

ככלל, אם את רוצה להרגיש באירוע חושנית או נועזת, תוכלי לבחור שמלות מהסוג הקצר יותר או בעלות שרוולים קצרים או מחשוף. אך כמובן, אם את פחות מתחברת לזה, ישנן שמלות מחמיאות שהן בעלות גזרה סולידית ואפילו צנועה, אבל יחד עם זאת מרשימות מאוד.

בחירת השמלה על פי העונה

דרך נוספת שיכולה לעזור לך לבחור את שמלת הערב לאירוע המתקרב, היא להתלבש על פי העונה. בין אם את אוהבת נעלי עקב גבוהות ובין אם את יותר בסגנון של נעלי פלטפורמה, יש שמלות שיתאימו יותר לקיץ ויש שיתאימו יותר לסתיו או לחורף. לאירוע ערב בעונה החורפית, שמלה מבד מחמם למדי וגם בגוונים כהים מהווה בחירה טובה. אפשר ללכת על גוונים קלאסיים של אדום אם את מעדיפה חושני או גוונים של שחור, אם את מחפשת קלאסיקה. בקיץ או באביב, מאוד מתאים להגיע לאירוע עם שמלה בסגנון עיצוב פרחוני או עם סגנון מודרני יותר, המשלב בין כמה וכמה גוונים בהירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *