בלוג

אופנת קיץ 2023 – איך לבחור את האאוטפיט המתאים

בימים האחרונים של החורף, אחרי חודשים של לבוש חם וכבד, מתעוררת התשוקה לקלף את השכבות ולעבור למראה הקליל, השמח והאוורירי של הקיץ. אם את רוצה להיראות במיטבך גם הקיץ, הנה הזדמנות להתעדכן בטרנדים החמים של אופנת קיץ 2023. כך תוכלי לוודא שהפריטים הנכונים יחכו לך בארון, כבר ברגע שהטמפרטורות יתחילו לעלות.

איך בוחרים אאוטפיטים לקיץ?

כמו לכל עונה, גם לקיץ יש סגנון משלו, שמתאפיין בבגדים בהירים או צבעוניים, מבדים דקים, רכים ונשפכים. רוב הזמן לובשים בגדים קצרים כמו שורטס וחצאיות, והמראה כולו קליל יותר ופחות מחוייט, במיוחד כשמדובר בבגדי יום יום. ועדיין, גם בקיץ ישנם אירועים שונים שדורשים סגנון לבוש קצת יותר מוקפד, וחשוב להתאים אותו בצורה נכונה כדי לייצר לוקים יפים לקיץ. הנה כמה מהנקודות שכדאי לחשוב עליהן לפני שאת בוחרת בגדי קיץ חדשים:

  • המקום והאירוע: יש הבדל משמעותי בין ארוחת צהריים עם חברות בלב העיר, פגישת עבודה בבית קפה או חתונת חוף קיצית. באירועים חגיגיים יותר אפשר ללבוש למשל מכנסי שורטס בגזרה מחוייטת, עם טישרט חלק מבד איכותי או שמלה בצבעים בהירים עם מחשוף מעניין. בסיטואציות יום יומיות, אפשר להחליף את המראה המוקפד במראה נינוח יותר, כמו טישרט אוברסייז עם הדפס ומכנסי ג’ינס מתרחבים בגזרה גבוהה. הכל תלוי במקום, באירוע ובשעה.
  • מזג האוויר: הקיץ הישראלי חם ולח במיוחד, וחשוב לקחת בחשבון באילו תנאים מתקיים האירוע לפני שאת בוחרת מה ללבוש. אם את מגיעה למקום ברכב ומדובר בחלל סגור וממוזג, אין בעיה ללבוש בגדים מעט יותר עבים וצמודים ואפילו לקחת איתך עליונית. אבל כשיודעים מראש שצפויה שהייה ממושכת בחוץ, כדאי להקפיד ללבוש בדים דקים ואווריריים, מבדים נושמים ולא סינטטיים, שנוטים ליצור כתמי זיעה לא נעימים.
  • גזרה נוחה: הקיץ הוא עונה פחות רשמית ומחוייטת, ומתאפיין באירועים ומפגשים קלילים ונינוחים. זה הזמן להצטייד בבגדים בגזרות רחבות יותר, בעלי טקסטורה רכה וגימור גמיש, כמו מכנסיים עם גומי במותן או שמלות מתנפנפות.

אופנת קיץ 2023 – 5 טרנדים חמים לעונה

נכון שיש בגדי קיץ על-זמניים, שתמיד חשוב שיהיו בארון, אבל לצידם כדאי שיהיו לך גם בגדים עונתיים אופנתיים, שמתכתבים עם הטרנדים הלוהטים ביותר בעולם. בגדי קיץ עדכניים ועכשוויים ישדרגו את הלוק שלך, גם כשתצרפי אותם לבגדים שיש לך מעונות קודמות. הנה כמה מהמגמות הבולטות של אופנת נשים לקיץ 2023:

  1. אוברסייז – לבישה של חולצות, מכנסיים ושמלות גדולות מאד, היא מגמה שהולכת ומתפתחת בשנים האחרונות ונראה שהיא כאן כדי להישאר. סגנון אוברסייז יכול להתאים גם ברגעים היומיומיים ביותר אבל גם באירועים חגיגיים. אחד השילובים הנהדרים הוא חולצת אוברסייז מבד חלק ובהיר, שרק חלק ממנה נכנס למכנסיים ישרים וכהים יותר.
  2. הדפסים – הקיץ הוא התקופה הנכונה להתפרע עם הדפסים מעניינים וצבעוניים. בין הפריטים המוצלחים יכולים להיות טישרט כותנה לבנה עם הדפס גדול בחזית, בסטייל רוקיסטי; אוברול בהיר עם הדפסי פרחים צבעוניים; חצאית מידי מבריקה בהדפס זברה בהיר; חצאית עם הדפס דרמטי בסגנון בטיק ועוד.
  3. גזרה גבוהה – הגזרה הגבוהה שחזרה לאופנה בתקופה האחרונה, משדרת נינוחות וסטייל, תוך כדי הדגשה של קו המותן ויצירת מראה גבוה ודק יותר. יחד עם הטופ הנכון, מדובר בלוק מנצח. זו הסיבה שאחד השילובים המחמיאים ביותר הוא של מכנסיים או חצאית בגזרה גבוהה, עם חולצה או גופיה מבד רך.
  4. בוהו שיק – אולי הטרנד החם ביותר של העונה, שמושפע מהסטייל ההיפי של שנות ה-70. בין היתר הוא מתאפיין בצבעי אדמה בהירים, בגדים רכים ומתנפנפים והדפסים אוריינטלים. פריטים מתאימים יהיו חולצה או מכנסיים רחבים מבד נשפך עם הדפסים אתניים כחלחלים; שמלת מקסי רחבה עם כתפיות דקות; חצאית שכבות קצרה במראה כפרי וכדומה.
  5. אוברולים – אם יש פריט אחד שאת חייבת שיהיה לך בארון הקיץ, זה אוברול. הוא יכול להיות אוברול ארוך במראה נשפך או מחוייט, או אוברול קצר עם חגורת מותן שמדגישה את הטאליה. בקיץ מומלץ לבחור באוברול בצבע בולט, שמוסיף עניין ונוכחות.

אייס קיוב – מתאימים בשבילך אאוטפיטים לקיץ

כדי שתוכלי לשמור על מראה מעודכן גם בימים הכי חמים, אנחנו ב”אייס קיוב” הרכבנו עבורך קולקציה קיצית טרנדית ואיכותית, שמתאימה לכל סגנון ומבנה גוף. בין הפריטים הקיציים הפופולאריים ביותר לעונה, תמצאי חולצות אוברסייז בסגנון אלגנטי או רוקיסטי; שורטס מחוייטים בצבעים בהירים; שמלות וחצאיות מבדים מאווררים ורכים; חולצות עם מחשופים ושרוולים בעיצובים לא שגרתיים; מגוון של אוברולים מהפנטים, ועוד פריטי לבוש ייחודיים ומלאי סטייל. אנחנו מזמינות אותך להתרשם מהקולקציה המעודכנת בחנות האינטרנטית שלנו ולבחור לעצמך מראה חדש לקיץ 2023, בלחיצת כפתור. אם את רוצה להתייעץ איתנו או שיש לך שאלות נוספות, את מוזמנת ליצור איתנו קשר בווטסאפ 054-9656633

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *