ביטול הזמנה ע”י לקוח לפני קבלתה אצל הלקוח:
כל עוד לא סופקה ההזמנה ללקוח ועד תיאום המשלוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, באמצעות הודעה בכתב (לרבות בדוא”ל) ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה באמצעות הקישור הייעודי המצוי באתר.
כאשר בוטלה ההזמנה תשלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת זאת, והחברה תחזיר ללקוח, תוך 21 יום מקבלת הודעת הביטול את הזיכוי.
החלפה/החזרה באמצעות סניפי הרשת:
לקוח יכול לגשת לכל סניף של הרשת (רשימת סניפים נמצאת באתר) ולבצע החלפה/החזרה, במידה והלקוח מעוניין לקבל זיכוי יש למלא בסניף “טופס החזרת פריט לאתר אינטרנט” וזיכוי כספי יבוצע עד 21 יום.
החלפה/ החזרה באמצעות שליח:
לקוח אשר לא מעוניין להגיע לסניף, ישלח בקשה לביטול העסקה/ החזרת מוצרים/החלפת מידה/החלפת מוצר באמצעות הודעה בכתב למייל:
[email protected]
בציון שם מלא, מס’ נייד, מס’ הזמנה (מצוינת על גבי חשבונית מס קבלה שנשלחת ללקוח במייל).

החזרה וביטול ההזמנה במלואה:
שליח מטעם חברת השליחויות יוצר קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף המוצר.
החזרה באמצעות שליח הינה בעלות של 20 ש”ח שמנוכה מהסכום הסופי של ההזמנה.
הפריטים חייבים לחזור באריזתם המקורית, וכשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.
החלפת פריט/החלפת מידה:
שירות לקוחות יוצר קשר עם הלקוח, במידה וישנם שינויים בעלויות, הם יתבצעו מול שירות לקוחות.
שליח מטעם חברת השליחויות יוצר קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף הפריטים.
החזרה באמצעות שליח הינה בעלות של 20 ש”ח שמנוכה מהסכום הסופי של ההזמנה.
חשוב!
למען הסר ספק, החלפת מידה/פריט תתבצע לאחר איסוף וקבלת הפריטים שחייבים לחזור לשירות לקוחות כשהם באריזתם המקורית, וכשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

*למען הסר ספק מובהר כי בביטול הזמנה לא יהיה זכאי הלקוח להחזר דמי המשלוח ככל ששולמו על ידו.

כתיבת תגובה