החלפות והחזרות:

1) החלפה:

במידה ואינך מרוצה מהפריט שרכשת, מכל סיבה שהיא (צבע, מידה או לא בדיוק מה שחשבתן..) האחריות שלנו היא שתהיה מרוצה. לכן, אם הנך מעוניינת להחליף את הפריט שקיבלת באותו פריט, רק בצבע או מידה שונים הדרך היא פשוטה וקלה.

דמי המשלוח חזרה אלינו, הם על חשבוננו! כל שעליך לעשות הוא להתקשר אלינו 1800-800-430 או לשלוח לנו מייל fashionicecube@gmail.com ואנחנו נתאם לך איסוף / החלפה באמצעות שליח על חשבונינו על מנת שכל תהליך ההחלפה / החזרה יתבצע לשביעות רצונך המקסימלית ותוכלי לקבל פריט אחר שתהיי שלמה ומרוצה איתו.

 

2) החזרה:

אם את לא מעוניינת בפריט שקיבלת, תוכלי להחזיר (ראי סעיף החלפה) אותו אלינו ללא דמי ביטול ולקבל זיכוי באתר ללא תוקף או החזר כספי, למעט דמי המשלוח.

דמי המשלוח חזרה אלינו, הם על חשבוננו! כל שעליך לעשות הוא לשלוח את הפריט חזרה אלינו, עד 14 יום מיום קבלתו,  באמצעות הזמנת איסוף דרכנו בטלפון 1800-800-430 או במייל fashionicecube@gmail.com

בנוסף, עלייך לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק.

לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש.

קבלת זיכוי על החזרת פריט: ניתן לקבל זיכוי של Ice Cube או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה תוך מקסימום 14 ימי עסקים ממועד החזרת המוצר. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

כאשר הפריט ששלחת יגיע אלינו, ניידע אותך במייל כי הזנו עבורך זיכוי באתר בשווי הפריט שהוחזר. מימוש הזיכוי יהיה באמצעות קוד קופון, אותו תצטרכי להזין במקום המיועד לכך בדף התשלום בקנייתך הבאה. בזיכוי תוכלי להשתמש להזמנה באתר מתי שרק תחפצי. במידה ותרצי החזר כספי, צרי עימנו קשר באמצעות הדוא"ל fashionicecube@gmail.com , או בטלפון 1-800-800-430.

ביטול עסקה על ידי Ice Cube:

הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה פרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיכך המלאים לא נקלטו במערכת.
בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.

כתיבת תגובה