בלוג

איך להתאים נעליים לשמלה

איך להתאים נעליים לשמלה – טיפים והמלצות

כשאנו לובשות שמלה, פריט האופנה המנצח והעל-זמני שמחמיא לכל אישה ולכל מבנה גוף, לא פעם אנו נתקלות בשאלה איזה נעליים יתאימו לה. ההתחבטות בשאלה זו אף גוברת לנוכח העובדה שנעליים רבות יכולות להתאים לכל שמלה, וכי לרוב סגנון הלבוש שאותו אנו רוצות לשדר יהיה מושפע דווקא מהנעליים ולא מהבגדים. על כן הכנו טיפים והמלצות איך להתאים נעליים לשמלה, ולמה כדאי לשים לב בשאלה גורלית זו.

פרמטרים להתאמת הנעליים לשמלה

הנעליים הן פריט האופנה שקובע לרוב את סגנון המראה כולו. אז במה כדאי להתחשב בהתאמת הנעליים לשמלה?

  • סגנון וסוג האירוע – הנעליים מכתיבות את המראה הכללי שלנו. שמלות בשילוב עם נעלי סניקרס, למשל, יוכלו להתאים את השמלה לאירוע יומיומי וישדרו מראה נטול מאמץ, ולהיפך. בהתאמת נעליים לשמלה חשוב להתאים את הנעל לסגנון האישי ולסוג האירוע שאליו פנינו מועדות. למשל, אם מדובר באירוע קליל בשעות הצהריים כדאי לבחור באופציה ספורטיבית ונינוחה של נעלי ספורט קלאסיות, אשר דווקא יוסיפו טוויסט בלתי צפוי לשמלה.
  • גובה העקב – גובה העקב יהיה ביחס ישיר למידת ההשקעה שאנחנו רוצות לשדר. נעליים אופנתיות ושטוחות או עם עקב קטן ורחב יחסית יתאימו למראה שיקי, אופנתי ולא מתאמץ. לעומת זאת, אם מדובר באירוע ערב נוצץ, לחלוטין אפשר ואף מומלץ לשלב את השמלה עם נעלי עקב גבוהות, נעלי סירה קלאסיות או מגפונים שמגיעים עד הקרסול.
  • גובה ואורך השמלה – בבחירת נעליים יש להתחשב במאפייני המבנה האישי של גופך, כמו גם בגובהך ובאורך השמלה. אם ניחנתן בגובה גבוה מהממוצע תוכלו לשלב כל נעל שתבחרו, גם אם מדובר בשמלת מקסי המגיעה עד הקרסול. לעומת זאת, אם אתן נמוכות, ככל הנראה יתאימו לכן נעליים בגוון ניטרלי, שקוף או בהיר, המשתלבות עם צבע העור, כמו גם בגזרות פתוחות בקרסול, על מנת לייצר אשליה של אורך.

התאמת נעליים לשמלה

איזה נעליים מתאימות לשמלה אדומה?

שמלה אדומה משדרת מראה נשי ועוצמתי, ועל כן יש לשקול היטב איזה נעליים לשדך לה, תלוי כמובן בעונה, בסגנון ובאורך השמלה. אם תרצו לשדר סגנון אלגנטי מומלץ לשלב שמלה אדומה עם נעלי סירה שחורות ומחודדות, או סנדלים בגוון ניטרלי או ניוד. אם מדובר במראה חורפי אז כדאי להחליף את הנעליים הפתוחות במגפונים דמוי עור קלאסיות עם טוויסט בגווני שחור מט או מבריק.

איזה נעליים מתאימות לשמלה שחורה?

שמלה שחורה היא ללא ספק הקלאסיקה הבלתי מעורערת של הנשים באשר הן. אחד מהיתרונות הרבים שיש לשמלה שחורה הוא שהיא מאפשרת להשתולל עם בחירת הנעליים. לשמלה שחורה ניתן לשדך כל סוג של נעל, בהתאם לסגנון וסוג האירוע, גובה העקב ואורך השמלה. חשוב לציין שמגפונים הם הפתרון המושלם למראה לא מתאמץ בחורף, גם ליומיום, ועל כן ישתלבו נהדר עם כל שמלה.

את מוזמנת לבקר באתר וברשת חנויות ICE CUBE – בית לאופנה ישראלית בניחוח איטלקי – המציעה נעליים שמתאימות לשמלות במגוון סגנונות – הרשת מציעה פרטי אופנה המיוצרים והנתפרים במהדורות מוגבלות ומצומצמות באירופה, על מנת לייצר את הבגדים המדויקים והאיכותיים ביותר, כל זאת תוך הקפדה על חוויית קנייה מענגת ואישית.