בלוג

איך לבחור שמלה מחמיאה

איך לבחור שמלה מחמיאה – מדריך על-זמני

אחת השאלות החשובות לכל אישה היא איך לבחור שמלה מחמיאה, כזאת שתדגיש את האזורים שברצוננו לחשוף ותטשטש את אלו שפחות. מבנה הגוף הנשי ניחן בקימורים ובפרופורציות שונות בין הכתפיים, החזה, המותניים והאגן. על כן שמלה מחמיאה לא בהכרח תהיה הטרנדית ביותר, אלא דווקא כזאת שתעטוף באופן המחמיא ביותר למבנה גופך ולטעם האישי שלך, על מנת שתוכלי להתהלך בביטחון ובנינוחות. אז להלן כמה כללים וטיפים איך לבחור שמלה שתחמיא למבנה גופך.

שמלות לצורת התפוח

אם את בעלת מבנה גוף המאופיין בחלק עליון רחב יותר מאשר החלק התחתון, המזכיר צורה של משולש הפוך, ככל הנראה את משתייכת למבנה גוף של צורת התפוח. שמלות מחמיאות למבנה זה יהיו שמלות המדגישות את החלק התחתון של הגוף ומטשטשות את החלק העליון, על מנת ליצור מראה סימטרי ומאוזן, למשל טוניקות מבדים נופלים וקלילים או שמלות מקסי בגזרת מעטפת מבדים נשפכים.

שמלות לצורת המלבן

אם את בעלת מבנה גוף המאופיין בחלק עליון וחלק התחתון יחסית שווים בהיקפם, שבו מרכז הגוף נראה ישר, ככל הנראה את משתייכת למבנה גוף של צורת המלבן. שמלות מחמיאות למבנה זה יהיו שמלות בעלות קווים עגולים, שיעניקו אשליה של קימורים וישברו את הצורה המלבנית, למשל שמלות מיני בגזרת סקייטר, שמלות בגזרת מעטפת ושמלות שמכווצות באזור המותניים.

שמלות לצורת שעון החול

אם את בעלת מבנה גוף המאופיין בהיקף מותניים צר במיוחד ובקימורים בולטים באזור החזה והאגן, ככל הנראה את משתייכת למבנה גוף של צורת שעון החול. שמלות מחמיאות למבנה זה יהיו שמלות שמדגישות את הקימורים של הגוף, ובעיקר את קו המותניים, ועשויות מבדים צמודים, למשל שמלות שמדגישות את המותן, שמלות בעלות מחשוף עמוק ושמלות מיני מבדים אלסטיים ומנצנצים.

שמלות לצורת האגס

אם את בעלת מבנה גוף המאופיין בחלק עליון צר יותר מאשר החלק התחתון, המזכיר צורה של משולש, ככל הנראה את משתייכת למבנה גוף של צורת האגס. שמלות מחמיאות למבנה זה יהיו שמלות שמדגישות את הכתפיים והחזה, על מנת לייצר נופח מלכותי ומאוזן, למשל שמלות מיני עם אלמנטים תפוחים מרשימים בכתפיים, שמלות מעטפת בעלות מחשוף בצורת וי, עדיף מבדי שיפון בחלק העליון.

שמלה אופנתית מחמיאה

מחפשת שמלה שתחמיא לך במיוחד?

ברשת חנויות האופנה ICE CUBE תוכלי למצוא מגוון של שמלות מחמיאות, המתאימות לכל אישה ולכל מבנה גוף. בין השמלות באתר תוכלי למצוא שמלות כפתורים להדגשת מותן צמודה מבד טנסל נשפך, שמלות מיני בגזרת אוברסייז, שמלות פליסה מקסי בגזרת מעטפת מבד נשפך ונעים, שמלות פליסה מיני עם שרוולים נפוחים מבד נשפך, שמלות מידי בגזרת A המדגישות את המותן ועוד. ברשת תמצאי שמלות קלאסיות ועל-זמניות, המשלבות גזרות מחמיאות ובדים איכותיים ונעימים, אשר יעניקו לך את ההתאמה המושלמת למבנה גופך.

את מוזמנת לבקר באתר או בחנויות רשת ICE CUBE – בית לאופנה ישראלית בניחוח איטלקי – ולהתרשם ממגוון השמלות המעוצבות לבחירת השמלה המחמיאה ביותר עבורך – הרשת מציעה פרטי אופנה המיוצרים והנתפרים במהדורות מוגבלות ומצומצמות באירופה, על מנת לייצר את הבגדים המדויקים והאיכותיים ביותר, כל זאת תוך הקפדה על חוויית קנייה מענגת ואישית.