בלוג

התאמת בגדים – טיפים לבחירה נכונה

אחד המאפיינים המרכזיים של העידן המודרני הוא ההיצע הגדול של בגדים אופנתיים שהולך וגדל בקצב מסחרר. כמובן שרוב הנשים אוהבות להתלבש בהשראת הטרנדים החמים. אך, כאשר אתן בוחרות בגד, יש לשים לב שלא להילכד תחת גזרות לא מחמיאות ובגדים שאינם הולמים את מבנה הגוף שלכן. על כן חשוב שתכירו את עצמכן, את מבנה גוף האישה חשוב להתאים חליפות אלגנטיות בפרט, ובגדים בכלל, למבנה הגוף ולא להתפתות לרכישת בגדים יפים ולא מחמיאים. מאמר זה יתמקד בצורות הגוף השונות ויסביר איך להתלבש נכון לפי מבנה גוף.

התאמת בגדים לפי מבנה גוף

כדי לדעת איך להתלבש לפי מבנה גוף, חשוב שתדעו שישנם מגוון של סוגי מבנה גוף. נשים שרוצות להתלבש בצורה מחמיאה, צריכות להכיר את מבנה גופן ולהתאים את הבגד בצורה נכונה. הנה מדריך קצר על צורות גוף שונות:

  • מבנה גוף תפוח – צורת גוף שמאופיינת בכתפיים רחבות יותר מהירכיים. צורת גוף זו ידועה גם בכינוי מבנה גוף משולש הפוך. אם ניחנתן במבנה גוף זה יתאימו לכן פריטי לבוש המדגישים את אזור האגן והרגליים. פריטי לבוש מומלצים יהיו שמלות וחצאיות צמודות באזור האגן והרגליים, חולצות וסריגים בגזרת אוברסייז בשילוב עם מכנסיים צמודים, עדיף ללא הדגשת המותן.
  • מבנה גוף מלבן – מבנה גוף המאופיין במידות כתפיים וירכיים כמעט זהות, המכונה גם מבנה גוף ישר או אתלטי. אם ניחנתן במבנה גוף מלבני ואתן תוהות מה ללבוש, כדאי שתדעו שיתאימו לכן פריטי לבוש המאזנים בין החלק העליון של הגוף לבין הדגשת הרגליים וקימורי הגוף. הכלל החשוב למבנה גוף זה הוא הקפדה על עוצמה באחד מחלק הגוף – העליון או התחתון – ולא בשניהם יחד. למבנה גוף זה יתאימו פרטי לבוש בעלי צווארונים מודגשים ותפוחים, ג’קטים בעלי אלמנטים שמדגישים את אזור החזה או הכתפיים, שמלות עם שסע באזור הרגליים – אתן רק צריכות לבחור איזה אזור מתחשק לכן להדגיש.
  • מבנה גוף שעון חול – מבנה גוף שמאופיין במותניים דקיקות ומידות חזה ואגן בערך שוות. אם ניחנתן במבנה גוף זה יתאימו לכן מגוון רחב של בגדים, כאשר המפתח להצלחה יהיה הדגשת הקימורים הטבעיים של הגוף – המותניים הצרות, המחשוף והאגן. פרטי לבוש מומלצים יהיו סריגים, שמלות או חולצות עם צווארון עגול או וי, שמלות מעטפת המהודקות באזור המותניים, כמו גם ג’ינסים ומכנסיים בגזרות גבוהות המדגישים את קו המותן.
  • מבנה גוף אגס – מכונה גם מבנה גוף משולש ומאופיין במותניים רחבות יותר מהחזה ואגן רחב יותר מהכתפיים. מבנה גוף זה מכונה גם צורת המשולש. אם ניחנתן במבנה גוף זה יתאימו לכן בגדים שמאריכים את הגוף, המושכים את תשומת הלב לחלק העליון ומבליטים את הכתפיים, החזה והמותן. פרטי לבוש מומלצים יהיו שמלות בגזרת A, חולצות צמודות עד קו המותן, חולצות ושמלות בעלות מחשופים עמוקים וחצאיות ומכנסיים בגזרה ישרה.
  • מבנה גוף גיטרה – מבנה גוף  המאופיין בכתפיים צרות, מותן צר וירכיים רחבות. התאמת בגדים לנשים עם מבנה גוף זה, מתחילה בהדגשת קו המותן הצר; חצאיות עיפרון או חצאיות בצורת A, מכנסיים בעלי מותן גבוה או גזרה ישרה, וחולצות צמודות או מעט רחבות בחלק העליון, כולםן אופציות מעולות שיחמיאו למבנה זה.

איך תדעו מהו מבנה גופכן?

זיהוי מבנה הגוף להיות מפתח לבחירת בגדים מחמיאים שיגרמו לכן להרגיש יפות בטוחות במראה שלכן. תוכלו לזהות את מבנה גופכן על ידי מדידת ההיקפים באמצעות סרט מדידה:

  • כתפיים – סביב הנקודה הרחבה ביותר של הכתפיים.
  • חזה – סביב החלק המלא ביותר של החזה.
  • מותן – סביב החלק הצר ביותר של המותניים.
  • בטן – סביב הבטן, באזור הרחב ביותר.
  • אגן – סביב החלק הרחב ביותר של הישבן.

רשמו לפניכן את המדדים ובדקו את הפרופורציות בין ההיקפים השונים. כדי לזהות את מבנה גופכן, חשוב לשים לב לתכונות נוספות: גודל החזה, צורת הכתפיים, אורך הרגליים וכדומה.

זכרו, היופי טמון בכל אישה, ללא קשר למבנה גופה. תאהבו את גופכן ובחרו בבגדים שגורמים לכן להרגיש בנוח. מעוניינות לרכוש פריטי אופנה ייחודיים ואיכותיים? אתן מוזמנות לבקר באתר וברשת חנויות ICE CUBE – בית לאופנה ישראלית בניחוח איטלקי – ולהתרשם ממגוון הבגדים בעלי הגזרות המחמיאות לכל אישה ולכל מבנה גוף. הרשת מציעה פריטי אופנה המיוצרים ונתפרים במהדורות מוגבלות ומצומצמות באירופה, על מנת לייצר את הבגדים המדויקים והאיכותיים ביותר, כל זאת תוך הקפדה על חוויית קנייה נעימה ואישית. לרכישה, תוכלו להגיע לאחד הסניפים או להזמין באתר הנגיש שלנו. נשמח לעמוד לשירותכן בכל שאלה או התייעצות ב-וואטספ או במייל [email protected] . לפרטים נוספים לחצו כאן.